• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Euroloan någon info

J

julpank

Gäst
Poäng: 0
Hej söker runt efter något nytt som kan hjälpa en ansträngd situation och hittade då Euroloan. Ser inga aktuella trådar här inne så jag provar att göra en ny.

Det står bankid, UC och fakturor kan väljas via mail. Superbt. Är det någon här inne som kan bekräfta att de verkligen är så smidiga? Kommer inte ens bekräftelse/kopia på avtalet hem i lådan?

Är de svåra? Hur ställer de sig till rejäla underskott och total överbelåning.. ok ledande fråga.. vi återgår till "är de svåra". Har ok på UC och inga betalningsanmärkningar men det är väl det enda positiva jag kan säga om min ekonomi just nu... panik.

SÅ all info om Euroloan mottages tacksamt och helst omgående. De har gjort en hel del reklam på sistone som med tur kanske de raggar kunder?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jonnaaaa

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
11 Augusti 2016
Meddelanden
392
Mottagna reaktioner
145
Poäng
327
Har aldrig fått lån där även när jag har relativt bra kreditbetyg..
 
J

julpank

Gäst
Poäng: 0
tack igen
då verkar det nog för bra för att vara sant tyvärr, var ju annars intressant med rätt ok priser men jag vill inte slösa en uc på en chansning
 

Kungenutavsnesteg

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
15 Oktober 2016
Meddelanden
137
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Vad ligger ditt uc betyg på? Ett "Ok" betyg är väldigt relativt. Bästa hade varit och använda Lendon och deras tjänst.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp